Eventvagt og festvagt

VAGTERNE.dk kan blandt mange andre ydelser tilbyde eventvagter og festvagter til alle former for arrangementer.

Skal du/I afholde et stort event/fest med mange gæster, kan det være en god investering at hyre en eventvagt eller to – antallet af vagter kommer an på, hvor mange gæster, der er inviteret eller rettere, hvor mange man regner med, der kommer.

Med en vagt er du som vært sikret en professionel håndtering af eventuelt opstået problemer, så din fest kan forløbe bedst muligt efter planen og du som vært skal bekymre dig mindst muligt. Det gør festen meget sjovere for alle parter.

VAGTERNE.dk kan i samarbejde med vores samarbejdspartner være behjælplig med Dj, lyd og lysudstyr, der bliver skræddersyet til lige netop dit event.

Dj´erne har erfaring med at spille til alle typer arrangementer, som private events, fødselsdage, handelsskoler, gymnasium, firmafester, små som store events. Vores vagter har stor erfaring indenfor koncerter, sportsarrangementer m.m.

Desværre hører vi ofte, at der er en større ”usikkerhed” ved ungdomsevents/fester og dette kan minimeres kraftigt med vagter.

Flere og flere forsamlingshuse kræver efterhånden, at der er vagter til stede, hvis det skal lejes ud til ungdomsevents/fester. Synligheden af en vagt er ofte i sig selv yderst effektiv, idet en vagtuniform udviser autoritet og dermed virker præventivt.

Fest-/Eventvagtens opgaver kan blandt andet bestå af:

  • Kontrol af gæster ved indgangen
  • Afvisning af uindbudte gæster
  • Lukning af fest på bestemt tidspunkt
  • Tage sig af uhensigtsmæssige episoder
  • Førstehjælp
  • Servicere og hjælpe til, hvor det er ønsket

Hos VAGTERNE.dk har vi en række forventninger til vores medarbejdere, udover at de skal være kompetente og faglige dygtige, skal de personlige værdier ligeledes være opfyldt:

  • Høflig adfærd – du og dine gæster skal være trygge ved vagten og have tillid til vedkommende
  • Konfliktnedtrappende adfærd – vagten skal bruge stemmen og ikke hænderne når konflikter skal løses
  • Vagten til din fest skal kunne spotte og dermed afværge mulige konflikter inden de opstår
  • Vagten skal skabe værdi til festen og skabe tryghed for både værten og for gæsterne
  • Ordentlighed – også i tilspidsede situationer

Vores vagter vil som det første tage kontakt til deres kontaktperson ved fremmøde, så vi sikrer os, at kundens behov bliver hørt og udført i bedste overbevisning. Vi mener det er det professionelle forhold kunden og vagterne bygger op ved fremmøde og gennem dialog, der gør, at arbejdsopgaven bliver en succes. Lad os høre om dit arrangement, så vi sammen kan vi skabe de rammer du som kunde ønsker, både i forhold til det sikkerhedsmæssige, samt det musiske med lys og lyd.

Alle vores vagter er yderst serviceminded, professionelle, disciplinerede, fleksible, udviser autoritet, løser problemer gennem dialog, håndterer pressede situationer med et køligt overblik, samt smilende i alle tænkelige situationer.

VAGTERNE.dk tilbyder stort set alle former for vagttyper, såsom brandvagt og/eller entringsvagt, butikskontrollant, byggepladsvagt, dørmand, facility management, fastvagt, hundevagt, kontrollør, patruljevagt, portvagt, servicevagt, tryghedsvagt, videoovervågning m.m.

De er altid velkommen til at kontakte os for et uforpligtende tilbud, hvis du har behov for eventvagt eller festvagt.

Skriv til kontakt@vagterne.dk og du vil blive kontaktet hurtigst muligt.

Vi behandler alle henvendelser med diskretion.